Wednesday, March 9, 2011

oh malas


Pernah rasa tak da semangat? Tiba-tiba ja jadi moody. Bawak badan sendiri macam bawak sotong. Huaghh...Rupanya time kerja pun aku boleh jadi malas selain study.tutt..Sekarang ni dah pandai masuk kerja lambat, balik rehat awal..heheh.Aipp,,baru 2,3 kali buat naa.Sungguh ni,aku tak kisah buat kerja, bagilah aku susun, mengemas, angkat apa pun kat kedai tu tapi..aku tak suka part kena tengok-tengok orang ni, ala kan kerja kat pasaraya.Tokey tu takut customer ambik barang tapi 'terlupa' nak bayar terutamanya budak-budak. Selalunya budak-budak tu ambik pemadam petak nipis banyak gila.Nak-nak pulak ada gambar otomen, batman yang pakai seluar dalam kat luar tu.Habis hensem la tu?OK.paham.Nak main lawan pemadam la tu.OH.Yang pasal tadi, sebab aku sendiri pun tak suka orang dok ikut-ikut aku beli barang. Kadang-kadang rasa macam paranoid ''woihh, dok stalk-stalk aku ka hah?" --> ini kes perasan :P

Aku cuma boleh cakap pendek macam ni ja..


CEMUIHH NII!! cuba cakap sambil muncungkan mulut

eleleh..pandai lak men cemuih-cemuih ni,haihh


weh..weh..tak larat ahh.(prak pruk prak pruk bunyi tulang)---->Sakit kaki :(
Tadi Muharram pekena aku, cihh. Huh, lemah semangat kus kus bila dia kata Aunty a.k.a my tokey bising-bising pasal aku mai lambat lepas rehat satu jam.*rilek la broo*

well, hari ni aku suka warna m.e.r.a.h.

No comments:

Post a Comment