Thursday, March 3, 2011

heh..tak guna

Ada ka patut marah aku bila cari barang sendiri tak jumpa?Pirrahh..Nak mintak tolong tapi marah2.Ni pasal mat endon yang mai beli barang kat pasaraya tu la.



EQ 1:Nak beli' barang' tapi tak tau nak sebut+marah
EQ 2:Nak orang tolong carikan 'barang' tu tapi tak tau nak sebut+marah
Conclusion:...(jadi aku nak tolong dia ambilkan hapa ni.Apa ni?Apa ni?) = mat tadi kena jeling dengan budak garang..

Tiap2 kali dia mai kedai lepas hari tu mesti aku gelak tak berenti dari masa dia cari barang sampai habis bayar barang.Sebab aku sendiri pun terkejut bila dia buat muka terkejut masa kena jeling.

Yang tadi tak guna, yang ni bguna:)

Cerita pasal mat indon jugak.
Ni blajar bahasa baru ni.
Kaus kaki=sarung kaki
Penat aku cari segala benda yang berkaitan dengan kaki tunjuk dekat dia, rupanya nak sarung kaki.Tak boleh nak salahkan dia pasal dia tau kat sini kaus kaki dipanggil sarung kaki.hehe


No comments:

Post a Comment