Thursday, March 10, 2011

plus, minus


Hari ni apa yang minus?

Tadi masa buat QTI motor aku tak boleh buat titi(T_T).''Bagus!' memang tu pun tujuan aku'. MALU.Totoottttt..Hari-hari masa latihan elok ja buat, tapi bila cikgu tengok habis tutt teettt.Dah2..tak mau dah cerita pasal tu.

Yang plusnya?

Ayo..suka-suka. Tengok poster tu. 

Anak panah dok mencanak-canak naik!

Two thumbs up lah.Tak cukup tangan, mai nak bawak naik kaki skali(>.<).Ni cerita melayu yang best (sungguh ni), macam baca buku sejarah. Lagi pun jalan cerita senang faham walaupun ada kaitan dengan sejarah, tak complicated. Ya la..kot-kot ada yang kata cerita sejarah macam ni boleh buat orang menguap saja.Haih,masih sedih orang kata cerita ni tak best(T_T)*menguap*

Tadi keluar dengan cik zana ngan cik wani p Giant.OMO.Zana yang pick up aku tadi. Beliau sudah boleh bawa kereta,yippi. Habis buat QTI tadi terus bersiap pi sana.Aku dah tak moh ingat pasal QTI tadi(sedih lagi).puiih..

~Aaa..baru teringat.Tadi terjumpa seorang cik, sepupu kepada pak cik kacang soya. Dia kata macam pernah tengok muka.keke. Apa daknya masa hari dia mai kedai, aku mintak dia belanja aiskrim (wiii,tak malu).hehe.Orang yang tak kenal masa tu pun aku boleh buat macam tu..hailaa.

~planning nak tengok filem NUR KASIH pulak.hehe.Eh, rasanya kan Adam(Remy) mati nanti dalam cerita tu :( *betol ke?*

No comments:

Post a Comment