Saturday, April 9, 2011

merentas desa

Eh, bukan aku yang lari tahun ni. Kalau ya, dah lama aku ambik award top 10 pelajar merentas desa kat
Pn. Azizah Rasul yang tak pernah-pernah diambik(T_T). Berangan tak sudah macam Pak Jenin heihh. A'ah.Abes tu?Ce citer, ce citer...

Hari ni kan, kan, kan.OK.Enough.Start.Badlishan buat hari merentas desa.wiwit.*macam aku yang masuk lak.Tak tau la hari ni latihan atau memang dah mula merentas desa. Tapi apa yang aku nak habaq mai ni, rindu sungguh kat sekolah.waaaaaaaa. Dulu bersungguh kata malas dah aih nak p sekolah. Homework bertimbun mak aih.sekarang rindu-rinduan.Comel sungguh tengok budak-budak berlari. *prasan dah tua, mentang-mentang la tak pakai uniform..haihh



ketepi.teteppi.lari laju we, zana ni suka hambat orang


Ni nama ja merentas desa. Tapi kelilingnya taman perumahan. Boleh terjumpak dengan depa ni pun sebab nak pi rumah Fathiah. Lagipun track untuk tahun ni tak macam tahun lepas sangat. Track kali ni lalu depan rumah Fathiah. Dulu orang kata aku bukan lari, tapi gaya macam nak pi mnoreh getah(=.=''). Terharu sungguh. Sebabnya aku bawak tuala panjang tangan kelubung kepala, habuan nak lap muka.Sembang sat ngan Cikgu Shahidah.Kami pun cot cet.

Kalau boleh semua cikgu aku nak ber'bye2' even dalam hati dok kata "malu aih.malu aih.":DD



No comments:

Post a Comment