Wednesday, January 12, 2011

dah jadi tokey..eh,keja ngn tokey la


see? I choose GREEN colour.hehee


beberapa hari sebelum..

~bila sms bahasa hd pelik(trend, HAHA)

Si A:mas,ang xmau keja ka cti ni?jum ikut aq keja klng
aku :tu la,ak dok pk cm 2 gk..tp ak egt nk keja kat kntin skolah mak ak.pk2 blek sgan sket..hehe:))
Si A:haha..kwn aq nk jd mk cik kntin la we..xthn gila
aku :(grr...)

***
Si B:Aku da nmpk kedai kawen cr pkerja.jum r.bleh la aku dpt diskaun bla kawen nnti.:D
aku:gila!ng ni ekonomi tul la.semua kira nk bjet ja.haha.aku cma msalah trsport ja.dkt ngn lembah impiana kn.ng leh la p keja kat ctu.

2 hari selepas..

5 missed calls-Si F
1 message

''mas,kol ak blek..ada hal penting ni!''
Blup..bunyi cam orang mati ja..tak pernah-pernah call banyak macam ni.Selalu 'macam' bajet kredit. HEHE.F cakap kat Prai nak operator, ajak aku pi try. Haila, aku baru ja start kerja 2 hari.Mau mintak cuti sama auntie tu pun aku dah rasa takut. Lagi pun aku rasa dah ok kat sini. Rumah pun dekat. Nak keluar sembahyang pun ada kelonggaran.(wehh, berapa banyak 'pun' daa). Sungguh ni, aku rasa serba salah sangat kat dia pasal hari tu aku yang beria-ria nak kerja kat Prai.puihh. So, aku anggap tak da rezeki bekerja kat tempat kerja tu.

Ala..kat sekitar lunas pun aku ada mintak kerja kilang.Tapi emm, silap hari la. Office tutup.keh keh.Macam-macam kawan offer..kedai buku, giant, kedai makan, stesyen minyak dan aku pun ada pi mintak, cuma tunggu untuk temuduga.Lama gila tunggu buihh.....last-last DUMM!! aku dah tak boleh nak pikir.

Hohoi..Sekarang? Kerja dekat pasaraya.Dekat ja dengan rumah. Jimat canggih pun depan taman perumahan. Senang nak ulang-alik nak buat dua-dua kerja ni :)

 dengan mak..

- letih la kerja.sob3
~ kalau macam tu tok sah la kerja, tadak sapa suruh pun..dok rumah blajaq masak.
- tapi kak nak kerja jugak
~ (mata mencerun)pulak dah dia ni!

hehe...

No comments:

Post a Comment